نمايندگي فروش آجر سفال در شيراز |NEW| اجر سفالین اصفهان - (1616)(New - 2022)

نمايندگي فروش آجر سفال در شيراز |NEW| اجر سفالین اصفهان | لیست قیمت روز و خرید مستقیم ، مناسب تر از نمایندگی شهرستان ها

نمايندگي فروش آجر سفال در شيراز |NEW| اجر سفالین اصفهان | بروز رسانی جمعه, 31 فروردين 1403 ساعت 03:16:16.

نمايندگي فروش آجر سفال در شيراز |NEW| اجر سفالین اصفهان | کد کالا:  031616

 آشنایی با آجر لفتون اصفهان

لفتون، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان است. آجر لفتون برای نخستین باردر روستای لفتون تولید شد و نام آن از زادگاهش گرفته شده است اما امروزه در شهرهای مختلف استان اصفهان و استان‌هایی مثل یزد تولید می‌شود.

آجر لفتون آجری است که از خاک رس یا شیل تهیه می شود و دارای ده سوراخ می باشد ، این نوع آجر در سایز قالب بزرگ و قالب کوچک تولید و عرضه می شود که دارای رنگ های زرد ، گلبهی و قرمز با کیفیت های متفاوت است.این آجرمحصولی است تولید شده از خاک رس، که در کوره پخته می‌شود و به این شکل در می‌آید. بهترین خاک رس مخصوص آجر پزی در استان اصفهان وجود دارد. خاک رس منطقه اصفهان هیچ ناخالصی ندارد و بسیار مناسب آجر می‌باشد. آجر لفتون تنوع زیادی دارد اما پرمصرف ترین نوع آن، آجر 10 گل می‌باشد. این آجر مخصوص دیوار کشی است. از این محصول بیشتر برای دیوارهایی که وزنی روی آن قرار دارد و یا باید فشاری را تحمل کند استفاده می‌کنند. این آجر را به صورت پازلی روی هم می‌چینند تا نسبت به فشار و وزن  تحمل پیدا کند. آجر لفتون یکی از انواع آجرهایی است که در ساختمان سازی کاربرد دارد.

این آجر در دو نوع آجر لفتون زرد و آجر لفتون قرمز تولید می شود و مورد استفاده ی سایز های بزرگ در دیوار چینی محوطه ها،حصارباغ ها و ویلاها، سوله ها و حیاط منازل به کار می رود. وسایز کوچک در چیدن دیوار اتاق ها، تراس ها،دوپوش حمام و دستشویی و زدن سقف به کمک تیرآهنمورد استفاده قرار می گیرد.نوع مرغوب این آجر در اتمام کار بند کشی می شود و همزمان کار نما را هم انجام می دهد.آجر لفتون دارای مدل‌های مختلفی است و در صنایع مختلف استفاده می‌شود، از خاک رس تولید شده و در کوره پخته می شود.

بهترین خاک رس برای پخت آجر در اصفهان یافت می شود. پرمصرف ترین آجرلفتون،آجر 10 گل می باشد. این آجردارای 10 سوراخ می باشد.این سوراخ ها به منظور کاهش وزن آجر، عایق بندی و ایجاد خلاء بوجود آمده اند.آجرلفتون که در شهرهای مختلف ایران به نامهای بهمنی، زبره و ده سوراخ معروف است که سه طرف نما میباشد و کاربرد اصلی این آجر برای دیوار چینی و سقف و سوله است.از این آجر بیشتر برای دیوارهایی که باید وزنی تحمل کرده یا فشاربر آن است استفاده می کنند.این آجر معمولا به صورت پازلی چیده می شود تا تحمل آن در برابر فشار و وزن بیشتر شود. آجربه صورت دوبله یعنی دوقلو به سفارش تولید میشود.

آجر لفتون یا آجر نما لفتون یا آجر زبره یا آجرنما زبره یا آجر نما سوراخدار یا آجرسوراخدار یا آجر نما سوله سازی معروف است به صورت دوکاربرده مصرف میشود یعنی هم میتوان با آن دیوار های حایل و غیر حایل را ایجاد کرد و هم پس از مراحل ایجاد دیوارو بند کشی نیازی به ایجاد نمای مجدد نمی باشد.

آجر لفتون قالب کوچک :

آجر لفتون قالب کوچک فقط در رنگ زرد تولید می گردد و رنگهای قرمز و گلبهی را شامل نمی شود.موارد کاربرد آجر لفتون قالب کوچک :

طاق زنی

پشت کار

منهول فاضلاب

و اکثر در شهرهای جنوبی کشور از جمله اهواز و بوشهر بیشترین کاربرد را دارد.این نوع آجر در دو نوع ابعاد تولید و عرضه می گردد.

لفتون قالب کوچک5 سانتی

ابعاد 19*9*5

این نوع آجر به صورت بسته بندی و یا فله عرضه می گردد که هر بسته می تواند شامل 14 یا 16 عدد باشد.

آجر-لفتون-قالب-کوچکابعاد 19*9*5/5

لفتون قالب کوچک 5/5 سانتی

آجر لفتون قالب بزرگ :

این نوع آجر در دو نوع تولید می گردد :

درجه یک توکار که جهت طاق زنی و یا پشت کار مورد کاربرد قرار می گیرد

درجه یک نما : که مصرف بیشتری دارد و جهت نما کاری مورد استفاده قرار می گیرد

موارد کاربرد آجر لفتون قالب بزرگ

اکثرا جهت طاق زنی مورد استفاده قرار می گیرد که در تهران ، کرج و یا شمال کشور بیشتر رایج است.

استفاده جهت منهول فاضلاب

این نوع آجر در دو نوع ابعاد تولید و عرضه می گردد

ابعاد 5/21*10*5

که به صورت بسته بندی و یا فله عرضه می گردد که هر بسته می تواند شامل 14 یا 16 عدد باشد.

درجه یک توکار به دو صوت فله و بسته بندی عرضه و توزیع می گردد.

درجه یک نما اکثرا به صورت پالت بسته بندی می شود.

لفتون قالب بزرگ 5 سانتی

ابعاد 5/21*10*5/5

بسته بندی : اصولا به صورت فله ای یا بسته بندی و یا پالت شده بسته بندی می گردد که در هر بسته 12 عدد می باشد و در هر پالت در کارخانه های مختبف تعداد متغیر است و در برخی کارخانه ها پالت ها 840 عددی است و این تعداد تا 920 عدد در هر پالت می رسد. لازم به ذکر است نحوه پالت بندی نیز در کارخانه ها متفاوت است به گونه ای که در برخی از کارخانه ها آجرها قبل از اینکه روی پالت قرار بگیرند بسته بندی می شوند سپس روی پالت منتقل می شوند و در برخی از کارخانه ها آجرها به صورت فله ای رو پالت قرار می گیرد.

آجر 5/5 زرد نما اغلب به دو روش تولید می گردد :

کوره هوفمان : در این نوع خط تولید احتمال دو رنگ شدن آجر وجود دارد مثلا به صورت گلبهی تولید شود

کوره تونلی : آجر در این نوع کوره ها به صورت یک دست تولید می گردد و رنگ یکنواختی دارد مثلا زرد یا زرد خیلی روشن متمایل به سفید

اگر در حین تولید آجر حرارت را کمتر کنیم آجر تقریبا به رنگ گل بهی متمایل می شود

لفتون قالب بزرگ 5/5 سانتی

این نوع آجر لفتون که به آجر عراقی شهرت بافته است به دلیل سایز بزرگتری که دارد جهت ساخت بناهای بزرگ از جمله سوله ها بسیار مقرون به صرفه تر است بیشتر از این جهت که به دلیل ابعاد بزرگتر آن باعث تسریع ساخت و ساز می شود.

صنایع آجر اصفهان با سال ها تجربه سایتی جاع با هدف معرفی تولید کنندگان و کارخانجات در زمینه تولید انواع آجر نما از جمله آجر نما ده سوراخ، آجر نما پنج سوراخ، آجر نما قزاقی، آجر نما پلاک، آجر نما نسوز، آجر سفال و همچنین آجر نما لعابی مسجدی آماده ارائه خدمات می باشد.

لیست قیمت انواع آجر لفتون اصفهان از کارخانه آجر لفتون

یکی از انواع آجرهایی که در ساختمان سازی کاربرد دارد، آجر لفتون اصفهان می باشد. آجر لفتون از خاک رس تولید شده و در کوره پخته می شود. بهترین خاک رس برای پخت آجر در اصفهان یافت می شود. آجر لفتون انواع متفاوتی دارد اما آجر ۱۰ گل پرمصرف ترین نوع آن می باشد. این آجردارای ۱۰ سوراخ می باشد . این سوراخ ها به منظور کاهش وزن آجر، عایق بندی و ایجاد خلاء بوجود آمده اند. قیمت آجر لفتون  در کارخانه آجر دیانا مناسب می باشد.

کارخانجات زیادی در سراسر کشور عزیزمان بویژه در اصفهان در زمینه تولید انواع آجر سفال, آجر ‏لفتون, آجر لفتون نما فعالیت می کنند.‏
تولید آجر لفتون یا به عبارتی آجر سفال عایق دار تحول عظیمی در صنعت ساختمان ایجاد کرده ‏است. آجر لفتون بدون عایق باعث اتلاف انرژی بسیاری می شود و صداها از محیط بیرون ‏ساختمان به داخل ساختمان و همچنین بالعکس نفوذ می کند.‏
اما با ساخت آجر های سفالی فوم دار ، یک تیغه عایق حفره های داخل آجر ها رو می پوشاند
و همین امر موجب می شود که آجر های سفال به صورت عایق عمل کرده و از هدر رفتن
انرژی و نفوذ صداها از بیرون ساختمان به داخل ساختمان و همچنین بالعکس جلوگیری کنند.‏
آجر سفال فوم دار با فوم ۲٫۵‏CM
حفره ها و فضاهای خالی داخل تیغه ها که درواقع می توان گفت یکی از مهمترین راههای
تبادل انرژی داخل ساختمان با محیط بیرون است و در نهایت باعث اتلاف انرژی و انتقال
صداها می شود توسط فوم عایق پر و مسدود می شود و از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند.‏

خرید اینترنتی آجر لفتون اصفهان از کارخانه

آجر لفتون اصفهان که در شهرهای مختلف ایران به نامهای بهمنی ،زبره و ده سوراخ معروف است که سه طرف نما میباشد و کاربرد اصلی این آجر برای دیوار چینی و سقف و سوله است. از این آجر بیشتر برای دیوارهایی که باید وزنی تحمل کرده یا فشاربر آن است استفاده می کنند. این آجر معمولا به صورت پازلی چیده می شود تا تحمل آن در برابر فشار و وزن بیشتر شود. آجر به صورت دوبله یعنی دوقلو به سفارش تولید میشود که بارگیری این دو نوع آجر هم بصورت فله ای و هم بسته بندی بنا به درخواست مشتری ارسال میگردد آجر لفتون اصفهان

جهت اطلاعات بیشتر و خرید و دریافت قیمت آجر لفتون اصفهان از کارخانه با شماره ۰9135145464 و ۰9139741336 تماس بگیرید


سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.

در مورد نمايندگي فروش آجر سفال در شيراز |NEW| اجر سفالین اصفهان | بروز رسانی جمعه, 31 فروردين 1403 چه می دانید؟

دوست عزیز به اطلاع می رساند کارخانه ما با بیش از 20 سال تجربه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۱

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

به اطلاع می رساند ارسال بار به طور روزانه و از طریق کامیون تک، کامیون ده چرخ، و تریلی برای شما ارسال می شود .


آدرس شما کجاست؟

کارخانه ما اصفهان منطقه صنعتی دولت آباد ، خیابان شالباف می باشد.


پرداخت وجه به چه صورت است ؟

دوست عزیز پس از ثبت سفارش شما فاکتور فروش صادر می شود و پس از واریز وجه سفارش شما به باربری اعلام بار می شود.


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " نمايندگي فروش آجر سفال در شيراز |NEW| اجر سفالین اصفهان " .

 

 

 


( آجر سفال اصفهان ، کارخانه آجرنما ده سوراخ و لفتون ، 2022 ، feedback ) کارخانه آجر سفالین اصفهان|آجرسفال,آجرسه گلSCOPSANG.IR
No Internet Connection